موربیت بلاگ

آموزش، تحلیل، اخبار خرید و فروش ارزهای دیجیتال - سامانه مبادله رمز ارزها

موربیت بلاگ

آموزش، تحلیل، اخبار خرید و فروش ارزهای دیجیتال - سامانه مبادله رمز ارزها

موربیت، بستری امن جهت تبادل و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و تتر است.

  • ۰
  • ۰

ارز دیجیتال ACH که اخیرا وارد فهرست ارزهای دیجیتال در صرافی‌های معتبر شده است در واقع ارز اختصای پروژه آلکمی پی است که یک سیستم پرداخت امن و سریع بر بستر بلاکچین بوده و به منظور جلوگیری از هرگونه اشتباه و خطا در زمینه پرداخت ایجاد شده‌است. در ادامه با هم به بررسی پروژه آلکمی پی و نحوه کار ارز ACH میپردازیم.

پروژه Alchemy Pay

آلکمی پی Alchemy Pay در واقع یک پروژه بلاکچین است که توسط تیمی از متخصصان برای جلوگیری از روش‌هایی مانند تقلب و خطاهای انسانی در مرحله پرداخت و تسویه‌حساب تاسیس شده است. این پروژه اولین درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال مانند کریپتو و فیات را تاسیس کرده‌است و در هر سیستم جریانی مانند سیستم‌های آفلاین، پایانه‌های پرداخت، دستگاه‌های تلفن همراه و سیستم‌های آنلاین برای پرداخت استفاده شود. این پروژه، یک سیستم ترکیبی است که فرآیندهایی مانند تسویه‌حساب و پرداخت را به حداقل میزان تقلب و خطاهای انسانی می‌رساند.

این پروژه در حال حاضر با رهبران صنعت مشارکت زیادی دارد. آلکمی پی توانسته تاکنون بیش از دو میلیون سرمایه‌گذار جذب کند. در آگوست سال ۲۰۲۰، آلکمی پی یک برنامه برای تلفن‌های همراه راه‌اندازی کرد. این برنامه به کاربران اجازه ذخیره سازی ارزهای دیجیتال و دسترسی به خدمات DeFi Alchemy را می‌داد. ارز دیجیتال Alchemy Pay ارز اختصاصی این پروژه است.

نحوه کار ارز دیجیتال Alchemy Pay

آلکمی پی با ایجاد روش‌هایی جدید برای سرمایه‌گذاران به صورت آنلاین و آفلاین در تلاش است بتوانند دارایی‌های رمزنگاری و ارزهای فیات را جمع‌آوری کنند.

برای این‌که سرمایه‌گذاران بتوانند از روش‌ها و راه‌کارهای آلکمی پی استفاده کنند، باید ابتدا ارز آلکمی پی را خریداری کرده و تعهد دهند که ارز اصلی بلاکچین آن‌ها ارز آلکمی پی خواهد بود، همچنین تمام کاربران باید از طریق آلکمی پی هزینه خود را پرداخت کنند. ارز آلکمی پی به‌عنوان پاداش تعلق می‌گیرد. روش‌های پرداخت آلکمی پی بسیار ارزان‌تر و سریع‌تر از سیستم‌های پرداخت سنتی اند زیرا سیستم‌های پرداخت سنتی شبکه بسیار گسترده‌ای از واسطه‌های پیچیده دارند.

آلکمی پی با چه پروژه‌هایی همکاری می‌کند؟

شرکای تجاری این شرکت شامل شرکت‌هایی چون پرایس رایت(Pricerite) بزرگ‌ترین شرکت فعال در زمینه دکوراسیون داخلی در هنگ‌کنگ، شرکت سِلاوی (Ce La Vi) و تولیدی کفش کانادایی آلدو (Aldo) است.

اخیرا صرافی بایننس طبق قراردادی با آلکمی پی به بیش از دو میلیون کاربر این پلتفرم اجازه می‌دهد که از طریق اپلیکیشن بایننس‌پِی (Binance Pay) با یکدیگر تراکنش همتا به همتای کریپتویی داشته باشند. براساس این قرارداد کاربران بایننس‌پی قادر خواهند بود هزینه خدمات خود در سرویس‌های شریک آلکمی‌ پی(Alchemy Pay) همچون شاپیفای، آرکادیر (Arcadier) وQFPay که در زمینه خدمات پرداخت موبایلی فعالیت می‌کند را با دارایی دیجیتال پرداخت نمایند.

این همکاری به کاربران اجازه خواهد داد در کشورهایی که آلکمی پی در آن‌ها فعال است، به وسیله ۴۰رمزارز پشتیبانی شده از جمله اتریوم (ETH) و بیت کوین (BTC) از خدمات دریافت و پرداخت استفاده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی