موربیت بلاگ

آموزش، تحلیل، اخبار خرید و فروش ارزهای دیجیتال - سامانه مبادله رمز ارزها

موربیت بلاگ

آموزش، تحلیل، اخبار خرید و فروش ارزهای دیجیتال - سامانه مبادله رمز ارزها

موربیت، بستری امن جهت تبادل و خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و تتر است.

  • ۰
  • ۰

https://files.virgool.io/upload/users/127827/posts/wnx16pzj0dk9/bahdiu581hrw.jpeg

پروژه استار اطلس (ATLAS) یک بازی آنلاین چند نفره و مبتنی بر بلاک چین است که یک ارز دیجیتال بومی به نام ATLAS دارد.

امروزه حوزه NFT در بازار ارزهای دیجیتال، توجه زیادی را به خود جلب کرده است و انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور تاثیر بزرگی روی صعنت گیمینگ داشته باشد. این فناوری جدید می‌تواند پتانسیل اقتصادی بازیسازی آنلاین را دگرگون کند. در کنار به کارگیری توکن‌های NFT، صعنت گیمینگ دیر یا زود از مفهوم متاورس هم استفاده خواهد کرد و ترکیب این دو نوآوری، تحول مهمی در دنیای فناوری ایجاد خواهد کرد.

https://files.virgool.io/upload/users/127827/posts/wnx16pzj0dk9/gjfdllispkus.jpeg

استار اطلس یکی از پروژه‌هایی است که نسل بعدی گیمینگ را شکل خواهد داد. این پروژه با بهره‌گیری از یک اقتصاد دو توکنی (دو ارز دیجیتال ATLAS و POLIS)، یک تجربه گیمینگ مجازی ایجاد خواهد کرد که داستان آن در آینده‌ای دور دست روایت می‌شود. بازیکنان استار اطلس (ATLAS) می‌توانند با انجام سفرهای فضایی، الماس‌های مبتنی بر NFT پیدا کنند. این بازی در واقع مکانیسم‌های بلاک چینی را با آیتم‌های مبتنی بر NFT ترکیب کرده و با بهره‌گیری از فناوری گرافیکی خاص، یک تجربه متاورسی ایجاد می‌کند.

بازی استار اطلس چیست؟

اطلس استار یک بازی متاورس مجازی است که سال ۲۰۲۶ را نشان می‌دهد. در این بازی ۳ جناح اصلی برای به دست آوردن منابع یکدیگر و سلطه سیاسی با هم رقابت می‌کنند. بازیکنان بازی استار اطلس (ATLAS) به یکی از این جناح‌ها اختصاص داده شده‌اند. هر طرف منعکس‌کننده یک فلسفه ژئوپلیتیک است که بر قدرت بازیکن در نبرد کیهانی تأثیر می‌گذارد.

این بازی با گرافیک بسیار زیبا و با استفاده از فناوری Nanite Unreal Engine ۵، یک محیط واقعی را القا می‌کند. استار اطلس گیم پلی سنتی را با پویایی و اقتصاد بلاک چین ترکیب می‌کند. گرافیک سینمایی این بازی، آن را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

اکوسیستم رمز ارزی استار اطلس روی بلاک چین سولانا ساخته شده است. بلاک چین سولانا سریع‌ترین شبکه در دنیاست که تجربه گیمینگ امن بدون سرور را امکان‌پذیر می‌سازد. علاوه بر این، به لطف این شبکه، بازی استار اطلس از توکن‌های غیر مثلی به عنوان بخشی از اقتصاد درون بازی خود استفاده می‌کند. این اقتصاد درون بازی، مشابه اقتصادهای دنیای واقعی ساخته‌شده پیرامون مالکیت حقیقی دارایی‌های است.

https://files.virgool.io/upload/users/127827/posts/wnx16pzj0dk9/awmo5acjugzq.jpeg

بازی رمز ارزی استار اطلس همچنین از طرییق ماینینگ و استیکینگ، شباهت زیادی به مکانیک یک بلاک چین دارد. این بازی با استفاده از هر دوی عملیات استخراج و استیکینگ، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا اعتبار دارایی‌های درون بازی را اثبات کرده و واقعا در داخل بازی از آن‌ها استفاده کنند.

بازیکنان قادر به ماین کردن دارایی‌های داخل بازی هستند که قابلیت کشف آن‌ها از طریق کاوش در استار اطلس وجود دارد. ارزش این دارایی‌ها با بهبود خصیصه‌های بازیکنان یا توانایی آن‌ها در بازی، افزایش خواهد یافت. علاوه بر این‌ها، شبکه کریپتویی استار اطلس امکان راه‌اندازی نود استخراح و استیکینگ جهت تامین امنیت شبکه و کمک به کسب پاداش را فراهم می‌کند.

فازهای مختلف انتشار بازی استار اطلس

تیم استار اطلس (ATLAS) به منظور تکمیل چشم‌انداز بازی، بودجه خود را در قالب فروش دارایی در ۵ مرحله مختلف تامین می‌کند؛ در هر مرحله عرضه بازی، فرصتی برای جذب سرمایه فراهم می‌شود.

https://files.virgool.io/upload/users/127827/posts/wnx16pzj0dk9/hy7bnvdmp7cs.jpeg

فاز اول: عرضه دارایی‌های کهکشانی

در طول فاز عرضه دارایی‌های کهکشانی (به‌اختصار GAO) دارایی‌های درون بازی، مثل سفینه‌های فضایی که به فرمت NFT وجود دارند، به تعداد محدودی منتشر می‌شوند، تا تقاضای اولیه جامعه و مجموعه‌دارانی که دنبال دستیبابی به توکن‌های غیرمثلی نسل اول بازی هستند، برآورده شود.

فاز دوم: مرورگر مینی گیم

در این فاز یک مینی‌گیم مبتنی بر مرورگر به‌عنوان محصول قابل اجرا عرضه می‌شود. دارایی‌های درون بازی را علاوه‌بر دارایی‌های GAO، می‌توان مستقیما در این مینی گیم خریداری و استفاده کرد. در طول فازمینی گیم، دارایی‌های به‌دست‌آمده قابلیت تنظیم با چارچوب استار اطلس را دارند. فروش دارایی در مینی‌گیم، درآمد مستمری برای ایجاد فازهای بعدی ایجاد خواهد کرد.

فاز سوم: فروش ماژول ساخت سفینه

پس از اجرای موفقیت آمیز فاز ۲، تولید کامل استار اطلس در Unreal Engine 5 آغاز می‌شود. اولین نقطه عطف این نسخه بازی، استقرار یک ماژول ساخت سفینه کاربردی خواهد بود. این ماژول به بازیکن‌ها و کلکسیونرها اجازه می‌دهد تا دارایی‌های خود برای کاربرد در بازی بیازمایند؛ اما این مورد محدود به کارخانه ساخت سفینه ایستگاه فضایی مرکزی فراکسیون منتخب بازیکن‌هاست. برنامه فروش تعداد دیگری از دارایی‌های عمومی نیز در این مرحله وجود دارد. در همین حال، فروش دارایی در مینی گیم به ایجاد درآمد مداوم پروژه کمک می‌کند.

فاز چهارم: پیش فروش نهایی در نسخه بتا

نسخه بتای بازی استار اطلس باید قبل از این مرحله با موفقیت راه‌اندازی شود. همه دارایی‌های باقی‌مانده برای فروش در این مرحله قرار داده می‌شوند و می‌توانید بلافاصله در نسخه بتا از آن‌ها استفاده کنید.

فاز پنجم: فروش مداوم

پس از راه‌اندازی کامل نسخه اصلی بازی، تمام دارایی‌های آماده‌شده در مراحل پیشین، پس از فروش، دیگر برای خرید موجود نمی‌شوند؛ بلکه فروش دارایی‌ها به آیتم‌های جدید منحصر خواهد شد. همچنین در این مرحله، شرکت مادر استار اطلس بر هر معامله‌ای که در این بازی انجام شود، مالیات تراکنش وضع خواهد کرد.

ارزهای دیجیتال استار اطلس (ATLAS)

متاورس استار اطلس (ATLAS) دارای دو نوع توکن به نام‌های ارز دیجیتال استار اطلس و ارز دیجیتال پولیس هستند.

https://files.virgool.io/upload/users/127827/posts/wnx16pzj0dk9/qydzusopf3zi.jpeg

برای درک بیشتر آموزش بازی استار اطلس خوب است بدانید که در این بازی، شما این امکان را دارید که با ارز دیجیتال آن، هر دارایی و تجهیزاتی که لازم درای را خریداری کنید.

همچنین شما می‌توانید دارایی‌های خود را ارتقا داده و ان‌ها را سازمان‌دهی کنید. این کارها موجب می‌شوند که شما در نبردها و مبارزای که در این پلتفرم روی می‌دهد، برنده شوید.

اغلب بازی‌های آنلاینی که در فضای مجازی به‌صورت واقعیت محازی هستند، اصولاً به انجام برخی کارهای تکراری نیاز دارند که موجب افزایش انگیزه مخاطبان و کاربران شود.

این امر باعث می‌شود که افراد هیجان بیشتری در بازی خود احساس کنند. لازم به ذکر است که استار اطلس (ATLAS)، از نوعی سیستم حرفه‌ای استفاده می‌کند که منجر به کاهش میزان استرس و خستگی و در نهایت، موجب افزایش هیجان آن‌ها می‌شود.

کلام پایانی

استار اطلس راه را برای آینده صعنت بازی‌های بلاک چینی مبتنی بر NFT هموار ساخته است. این پلتفرم با ادغام توکن‌های NFT، فناوری بلاکچین و تجربه واقعیت مجازی، شروع بسیار خوبی برای متصل کردن کردن بازیکنان در یک اقتصاد دیفای در حال شکوفایی داشته است.

اقتصاد دو توکنی این پلتفرم بر اساس بلاکچین سولانا توسعه یافته است. در نتیجه یک اکوسیستم در حال رشد به وجود آمده که بازیکنان در تعیین مسیر آینده آن مشارکت دارند و از آن درآمد کسب می‌کنند.

ارز دیجیتال ATLAS هم به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های NFT به دست بیاورند و آن‌ها را در یک بازار آزاد معامله کنند. بازیکنان استار اطلس (ATLAS) برای پیدا کردن الماس‌های مخفی، ماجراجویی‌های مختلف و هیجان انگیزی انجام خواهند داد.

استار اطلس با استفاده از قابلیت ننایت موتور بازیسازی آنریل ۵، تجربه بصری‌ای ارائه خواهد کرد که در هیچ بازی دیگری وجود ندارد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی